fredag 24 januari 2014

Tro det eller ej men jag skriver ett inlägg....

Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist men här kommer en liten text...

Denna vecka har varit ganska stressad för min del, allt man ska hinna med och ska var gjort. Men nu är det äntligen fredag och de betyder stallet :)
Denna fredag har varit alldeles för lång innan man fick åka hem och packa, så man kunde åka te stallet. På vägen till stallet hämtade vi även Olivia. Så när vi väl kom fram till stallet så byte vi om och gick ut och hjälpte till med de sista. Men klockan var ganska mycket när vi kom fram, så de var nästan klara med allt. 
Lektionen... då fortsätter vi med frihetsdressyren uppsuttet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om de...

Nu har jag igen aning om vad jag skulle skriva, jag kan inte göra flera saker samtidigt.. ;)
Får väl göra ett till inlägg om jag kommer på vad det var jag skulle skriva :P

Men ska försöka bättra mig och skriva oftare, men har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om när jag väl sätter mig vid datorn. 



Selma :)

//Isabell



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar