onsdag 22 januari 2014

Dags att starta upp på riktigt

Snart är det dags för bloggens layout att bli uppdaterad. Dags för en ny bild och annat som behövs fräschas upp! Börjar bli bra trött på denna design och behöver lite nytänkande! Jag har även tänkt knåpa ihop ett inlägg om hur en ridlektion går till här på Jan-Ols. Allt från början till slut. Ska även försöka ta färska bilder, men det är lite halv klurigt när det blir kolsvart ute...Ska bara ta mig tiden till det! Skulle det även vara kul om det gick att ha frågestund både till oss och Amanda och Agnes? Får se om de kan tänkas sig att ställa upp på det! Fodervärdarna har vi frågat frågor till förut..men det kan aldrig bli för mycket. Måste bara komma underfund med någon vettig och intressant fråga/frågor! Är det något speciellt som ni är nyfikna på?

Inspirationen har verkligen varit i botten gällande bloggen, men jag hoppas att efter lite uppdatering så kan det bli roligare! Skulle även vara kul att komma igång med lite mer intressanta inlägg och mer varierande.Kanske filma lite...måste dock hitta batteriet till min ur usla kamera x) Annars så duger det kanske fin fint med lite mer bilduppdateringar.  

Skulle det även vara intressant med en mer ingående beskrivning om hästarna, alltså var och en för sig? Eller kanske någon människa som verkar spännande. Hm, ja. Ibland kan jag minsann brainstorma med en hel del, sen får vi se hur lång tid det håller i sig innan jag blir hjärndöd igen. 

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar