onsdag 29 januari 2014

Onsdag..snart helg!

Här sitter man å glor på TV i soffan hos mamma medan jag väntar på att farfar ska ringa, sen är det dags att åka hem till Jan-Ols igen! :D Jag tror jag har flyttat fram ett par dagar, i varje fall mentalt. Jag tänker på helgen men det är bara onsdag ännu...i helgen blir det lite annorlunda aktiviteter, nämligen rally och bio. Tankarna ligger även på att köra med lill skiten och eventuellt rida storfräsen, om inte annat så lite lek ska det allt bli av! Och så även städa ur klubbrummet och göra upp städschema, jag skulle behöva smörja läder också, suck. Finns miljoner grejor som ska och måste göras, men jag hinner aldrig klart med allt! Så finns det ju en del hovar att pyssla med också, dock roligare än att smörja läder, men det tar sin lilla tid, och tid är något som det finns ont om. Jaja, får väl ta en sak i taget som det heter, vi får se hur mycket som hinns med!


På bion ska vi kika på den animerade och omtalade filmen Frost i 3D, ska bli så grymt kul! Har ni sett den???
http://www.youtube.com/watch?v=3zbTNrvvCjE


// Olivia

4 kommentarer:

  1. Du/Ni kan kolla på den gratis inne på swefilmer, den kom ut där för några veckor sen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jora vi vet! Men det är mycket roligare att kika på filmen på bio med 3D å bra sällskap! :D ;)

      // Olivia

      Radera
    2. Har du sett den Ronja och vad tyckte du om den? :D

      Radera
  2. Den är sååå bäst! Fast det visste du nog redan att jag tycker... Ska ni se den på svenska eller engelska? :D

    SvaraRadera