lördag 4 januari 2014

Dagens snurr

Ja, idag har vi varit runt och snurrat i Göteborg. Fast endast till hästsportaffärer och Ikea. Första stoppet blev till Tre Hästar där jag dessvärre inte fyndade något, men Mikaela hittade en mathink till Barry, linfrökaka till att ge i fodret och så en saltsten. Stopp nummer två blev My one där jag hittade en fräsig grimma till Aramis, det hela blev ju bättre av att den var på rea. Tredje stoppet blev till den bekanta affären Hööks där vi båda fyndade! Aramis och Goliath fick sig ett varsitt nytt träns som var riktigt snygga. Det var rea på en hel del så nog fyndade vi lite grann allt. Sist men inte minst åkte vi till Ikea för att inhandla det sista och käka lunch. Kvällen är nu avslutad med tacos med faster, kusin å fasters sambo + pappa å Mikaela förstås! Lilla Jonas har även varit med och slickat rent de flesta i ansikten och mjauat så att man blir nervös, men bra söt är han allt!

Aramis nya grymt söta träns...




Hehe, Goliath fick ett grymt träns, med nytt pannband och nytt nosludd runt hacket!

To die for!!!!!! 

Och så avslutar vi inlägget med ett total färsk bild på Jonas :D

// Olivia

6 kommentarer:

  1. FANNS DET TRÄNSET I STORLEK SHETLAND?! Jag letade som en tok men fanns inte ett enda träns på rea till shettis i Örebro :((

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha yeees det gjorde det, dock inte på rea :/ Men bra prisvärd och bra kvalité ! :D

      Radera
  2. Haha vilka sööta! Nu får du hem å testa! ★
    Hälsa alla!
    //mandapandatestanda

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Googlade på nyhagens viola och jag hamnade här men jag tänkte fråga om ni träffat henne nån gång asså viola? Har ni några bilder på henne? Tacksam för svar. Mejla mig gärna: stinis999@hotmail.com snälla gör det!

    SvaraRadera