tisdag 3 december 2013

Vilan i stora drag


Här vare dött! Tråkigt men sant. Har inte haft ro för att sätta mig ner och skriva något. Men nu tog jag tag idet!

I söndags hade vi vår lektion, eftersom vi inte hade någon i fredags. Det var bara jag och Isabell där plus M-B som oxå kom! Vi hade fortsättning på frihetsdressyren och det gick bra för både mig och Isabell med våra kusar. Det var B-Ms första gång men det gick bra för henne och Grålle oxå :)
Bilder av Louise

Igår så var det måndag och jag hade ledigt (typ i varje fall). Men eftersom jag hade tid så blev det några verkningar istället, Ringo, Exet och Killen fick sina fossingar fixade!
På grund utav strul med hö så fick jag agera ridlärare på kvällen. Jag tror och hoppas att det gick någorlunda bra och att barnen hade roligt och eventuellt lärde sig något nytt. Det blev en sen kväll då vi körde in hö när Mikaela och farfar hade kommit tillbaka. Jag åkte sedan med farfar till Blötberget för att sova hos mamma, då var klockan redan 22.00. Så en sen kväll för min del.

Bilder av Louise
Idag så var det en lång skoldag och jag avslutar dagen med att vara hemma hos mamma. Tyvärr så har lilla skrutthästen stått sedan i lördags..lite lätt dåligt samvete, men jag vet att det inte går någon nöd på honom då han har alla kompisar och han tycker säket det är skönt med lite vila så att han kan tänka efter vad vi har jobbat med. Men imorgon så ska lilla herrn få bli tamhäst igen, längtar! :D

// Olivia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar