onsdag 11 december 2013

Jul!?

Ja, som rubriken kanske avslöjar så tänker jag på julen. Snön verkar inte vilja vara kvar, men man får väl hoppas att de är vitt på julafton.  
Är inte julen ganska stressande?? Man ska hinna allt innan den 24 liksom. 
Jag som vanligt har ingen aning vad jag ska ge alla i julklapp, och frågar man dom så är svaret oftast: jag önskar mig inget eller jag vet inte. Men jag kan inte säga något för jag använder ofta den sista repliken när någon frågar mig :P 
Jag har kommit på julklappar till de flesta tror jag, köpt julklappar var en annan femma. 
Men min lillasyster var klar tidigt, var kanske inte så konstigt när hon hade en önskelista :P , men även min mamma och pappa är klara. 
Agnes och Olivia har jag kommit på en julklapp till tror jag, och kanske till Mikaela och Tobbe med. Men har jag ingen aning om vad Amanda önskar sig. Så AMANDA vad önskar du dig!?! :)
Just jag i går kom även Nelsons julklapp :) men han får nog den tidigare ;)
Få försöka handla de sista julklapparna i helgen. :) 

 Gotland :)

Saknar sommaren!


Öddö 
Ursholmen tror jag vi var på när jag tog denna bild!

Ojoj, vad hände? Jag skrev ett inlägg och det tog inte flera timmar att komma på vad jag skulle skriva!! 

// Isabell 

2 kommentarer:

  1. Fick en smärre chock när jag kikade in här, duktig Isabell! ^^ Fortsätt så! :D Nä tror jag börjar få lite kläm på vad jag ska inhandla..men så var det ju själva inhandlande också! x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja, jag förstår om du fick en chock de har nog jag också!! Vet inte om jag är allvarligt sjuk eller något! Ja, det med att inhandla sakerna är nästan det svåraste, hur ska man hinna med allt?? :)

      Radera