onsdag 11 december 2013

Familjen Berglunds julklapp!!

Jag tror att jag har snöat in på julklappar idag! ;P
 Den 18 så kanske mamma och pappa hämtar hem en tidig julklapp till familjen, ända från Trollhättan.
Han har en nos, fyra ben och en svans! Det är en hund :)
Vi har letat hund ganska länge nu. Tror nog att vi har velat ha hund ända sedan Zeb våran föra hud gick bort. Men vi har väl inte haft tillräckligt med tid för en hund. Men nu då har vi bestämt oss för att skaffa en valp.  

Det är en Dvärgschnauzer på 8 veckor, som kommer. Ryktet om honom är att han är en tuff lite grabb. 
Han är peppar och salt färgad.  
Och han är jätte söt J







Så jag passade på att köpa julklappar till honom med, när jag handlade Nelsons J 
Det blev en filt ett täcke och ett koppel i Royalblå. 

 Allt utom Nelsons julklapp!
 Filten med söta tassavtryck!! 
Halsbandet
Kopplet 
 Allt från Hööks! :)



// Isabell som verkar vara på bloggar humör idag ;)




7 kommentarer:

  1. ska ni köpa en till hund ??

    SvaraRadera
  2. kommer den vara där i sommar ??

    SvaraRadera
  3. Det är min och min familjs hund som vi har skaffat och nej,den kommer vara hemma hos oss i Grängesberg :)
    // Isabell :)

    SvaraRadera
  4. Vi har oxå en dvärgschnauzer från Trollhättan! Kommer eran från Mariannebos kennel?:)

    SvaraRadera
  5. Ja, han är från Mariannebos kennel. :)
    //Isabell

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka föräldrar har den? vore kul att se om vår Bosse hade några syskon:)

    SvaraRadera