onsdag 6 november 2013

Skriver massa bröte

Här sitter man vid bänken och har världens dötid men kan då inte komma på något vettigt att skriva om, hur segt kan det bli?
Bilden är tagen utav Louise ---> www.myharmony.blogg.se

Jag har  varje fall fixat så att jag kan få skjuts hem från skolan idag igen...det första som kommer att göras blir att kolla in kylskåpet för att eventuellt hitta något ätbart då det är läskig firre i skolan. Har jag förresten nämnt att vi typ bor inne nu? Eller jao som sagt typ...vi har kök och vardagsrum på samma place, hur skönt alltså? Man behöver bara stiga ur soffan för att ta tag i handtaget till kylen eller bara gå några meter för att komma till toaletten..dock måste man öppna en dörr först, men det går väl x) Lite lägenhetsvarning på det hela och lite halvtrångt sådär, men vi har en ny soffa som både vi och hundarna får plats i utan problem, bara att vräka ut sig!
Bilden är tagen utav Louise ---> www.myharmony.blogg.se

Åå när jag ändå bara skriver en massa bröte så kan jag väl säga att det går fin fint med getterna! De har ju nyligen flyttat ihop (för en vecka sedan ungefär) och Ymer har 2 nya brudar att ta hand om, Loke hänger med på en kant då han är lite utanför..men tänk så kul han bli när han blir farbror åt de förhoppningsvis kommande killingarna i vår!


// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar