tisdag 5 november 2013

Framsteg

Idag har Aramis gjort framsteg med att vara nere i stallet. Han fick stå med rumpan ut mor dörren och hade hästar mer eller mindre överallt, förutom bakom sig. Visst var han väl inte helt avslappnad men ändå väldigt avslappnad om man jämför med gången innan! Han stod still och kikade runt lite lugnt, krånglade inte med bakbenen och var faktiskt lite halvmysig sådär. Väldigt skönt måste jag säga!


Duktig ponny <3
Eleverna skulle få hoppa något litet kryss i paddocken idag så vi hängde med in vi oxå! Fast min energi var väl inte så mycket att komma med idag. Blev lite träning med grunderna i frihetsdressyr och något skutt över kryssen och någon buga, annars blev det mest gos och klining. Aramis gillade helt klart att bli kliad bäst och tyckte jag oxå såg ut att vilja bli kliad, vilket jag inte riktigt höll med om :)

Goliath stod i hagen och tittade mer eller mindre på hela lektionen i paddocken, vet inte om han tyckte det var tråkigt att inte få vara med eller om han tyckte det var skönt att få titta på...men bra sugen såg han allt ut att vara på de där små kryssen! :D

// Olivia


2 kommentarer:

  1. hej :) vad har du för kamera ? från tilde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tilde! Jag har ingen bra kamera alls, men jag brukar låna Mikaelas systemkamera! :D Det är blandade bilder som dyker upp i inläggen med bilder som både jag, Isabell, Louise, Mikaela med fler har tagit! :) // Olivia

      Radera