fredag 8 november 2013

Lite saker som ligger centralt

Några saker som jag vill införskaffa mig inom en snar framtid är:

- Skicka efter kort så att jag kan göra album. Jag älskar att bläddra bland foton och tänka sig tillbaka och det är ju bara för roligt att läsa om vad man gjorde där, eller vem det där var o.s.v...hur kul är det inte att sitta där i stolen om några år och titta tillbaka på ens liv i bilder.

- Införskaffa mig ett varsitt fleece täcke till både Aramis och Goliath. Kan vara skönt att ha nu när det börjar närma sig kallare tider efter tex en långtur så att de kan torka upp lite.

- Köpa någon bra bok. Älskar att läsa riktigt bra böcker och bara försvinna för ett tag till en helt annan värld.

- Införskaffa mig lite salva och annat bra att ha grejor till hästarna.


Jao det är väl det som ligger ganska centralt just nu i tankegångarna i materiella saker...annars så vill jag ju oxå skaffa mig mer kunskaper om diverse områden. Vilket både kan göras praktiskt och teoretiskt. Men en sak som jag har stor förväntningar på är ju Honza kursen. Får väl se om det blir några "aha" upplevelser!

Fast innan införskaffandet så lär nog ekonomin kollas över lite grann...hehe
Alla bilder väcker ju minnen...

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar