fredag 25 oktober 2013

Ihopsläpp med de två

Idag så släppte bi ihop Aramis och Tiki tillsammans så att lilltjejen får sällskap. Ingen av dem verkade reagera på varandra, Aramis käkade gräs och Tiki följde efter matte Louise. De verkar då inte bli några gnabberier mellan dem och när jag sedan kikade ner så käkade de tillsammans ur hönätet, plutthästar! Skönt att båda tar det med ro. Aramis får vandra lite mellan två ställen, det verkar dock inte som om han störs utav det, vilket känns super :)
Jag måste bara sno denna bilden från Louise, åå jag smälter!! <3 Grymma foton du tar!

Lektionen idag tyckte jag kändes bra, Goliath kunde ta det lugnt när han fick följa mig och kunde variera sitt tempo, även fast det fortfarande finns en hel del att träna på men det går framåt. Han stod även helt stilla när jag sprang runt honom, vilket han inte riktigt gjort förut utan har flyttat med liksom. Han är även en riktig pussgurka som gärna blir myst med, skrutthäst! :D

Nu laddar vi inför imorgon...hehe.
// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar