onsdag 30 oktober 2013

Blandad kompott

Nämen hej svejs! Jag lever fortfarande om det var någon som undra. Uppdateringen är kass just nu då jag jobbar under resterande delen av lovet, det finns alltså ingenting spännande på hästfronten från min sida att skriva om, så vidare det inte är intressant med kablar och lysrör? ;) Nä men i helgen var det ju halloween ridläger, det var både spökvandring, långtur och en sväng upp på mullen! Goliath gick ju med som ridläger häst så jag fick nöja mig med att betrakta honom på avstånd, haha, lät ju väldigt sorgligt x) Men Aramis fick bli körd i par tillsammans med Dacke på långturen och så fick han springa som typ handhäst på mullen. Busig herre som gick matte lite på nerverna med sitt nonchalanta sätt att bete sig..men men jag har bara mig själv att skylla på den punkten. Det var riktigt roligt att flumma runt på mullen i övrigt med både Louise och Amanda (och resten av ridlägerdeltagarna såklart) som hade Tiki och Indi. Aramis passade på att småjävlas med Indigo när jag hade båda samtidigt, hehe. Mullen går verkligen hem hos många, både människa och häst!

(Passar väl på att låna en bild av Louise när man ändå har förmånen med att ha hennes minneskort i datorn, hehe)
// Olivia

2 kommentarer:

  1. När lägger du/ni upp bilderna från halloween ridlägret?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Louise kommer säkert lägga upp bilderna sen när hon redigerat dem! :D // Olivia

      Radera