fredag 1 mars 2013

Uppdateringen startar!

Tjena mors! Nu kommer det bli uppdatering här igen, för nu är det äntligen helg! Idag när jag kom till Jan-Ols så var allt redan klart,  inklusive hästarna för lektionen, så de stod och väntade på mig när jag kom. Amanda och jag körde Aramis vilket gick jättebra, Isabell red Goliath, Lena red Nelson och Emilia och Matilda red Gucci respektive Porthos..plus Mikaela som körde indigo. Det blev dock lite dramatik på hemvägen när Mikaela åkte ut pulkan och blev trampad. Men annars gick det bra. Jag vet inte vad som har hänt under dagen eftersom jag varit borta, men det skriver Isabell om lite senare. Det enda jag vet är att det varit sportlovsridning idag. Nä, nu ska jag käka lite kvällsmat och njuta av ledigheten. Hej då!


// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar