torsdag 28 februari 2013

Amanda gästbloggar!!

Från gårdagen...

Tjenare! Jag (Amanda) här! Denna vecka är det min tur att gästblogga :) Äntligen är det efterlängtande sportlovet här. Idag åkte Mikaela och verkade två hästar i Smedjebacken. Så dagen idag började med att ge Grålle frukost och fylla vatten. Efter som det var rena rama vår vädret ute idag så började jag mocka åt "småhästarna" direkt. När jag var klar med det så gick jag och la mig på en filt bredvid Howie på trappen. När Mikaela kom hem gick vi ut och mockade i stora hagen, efter som vi skulle kunna rida lite längre. Vi red nästan till doktorn. Mikaela körde Indigo, My och Maja körde Ior, Jag red Erling, Agnes red Porthos, Alma red Dacke, Emilie red Turbo, Emilia red Bill, och Matilda red Gucci. När vi var på väg hem så såg vi någon som gick på vägen nedan för Himmlabacken. När vi kom närmare såg vi att det var Olivia som körde Aramis. När vi kom hem fodrade vi. Och nu sitter jag här i soffan på Jan-ols! :)Och här kommer några bilder från idag! Kram Manda flanda blogg anda! 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar