torsdag 21 mars 2013

Krångel med datorn

Ja min dator låste sig i morse så jag har inte kunnat skrivit något idag :/ Men med hjälp utav IT-teknikerna på skolan så har jag som tur är äntligen tillgång till datorn igen.
Jag kom inte till stallet förren sent idag på grund av mycket dålig planering från min sida. Men det ska det bättras på! Jag var inte med så mycket på lektionerna idag utan fodrade hästar, getter, kaniner och hundar istället. Imorgon så kommer det även bli frågestund här på bloggen från ett önskemål plus att det kanske blir lite intervjuer med fodervärdar i helgen...vi får väl se ;)

// Olivia

1 kommentar:

  1. Vet ni om Mikaela har fått mitt mail?
    Mailade för drygt två veckor sen och har inte fått svar, vet att min mail kan vara duktig på att krångla så tänkte om det är så att det inte gått fram? Eller om hon helt enkelt inte hunnit svara bara? :)

    SvaraRadera