måndag 4 mars 2013

Gårdagen

Igår  så kom ju som sagt B-m hit. Efter att hon var klar med håruppsättningar och dylikt så skulle vi rida en sväng. Agnes och Amanda följde oxå med. Det är ju ganska halt nu så vi red till himlabacken igen eftersom det är det enda stället som går att vara på förutom hagen och paddocken för tillfället. I varje fall så testade jag på att ha handhäst med mig igår. Det var andra gången jag har handhäst men första gången med Aramis och Goliath. Haha, det var inte det lättaset och det blev en del surigheter både från både Aramis och Goliaths sida. Att hålla koll på två hästar samtidigt när jag har fullt upp med en häst kanske var att ta sig lite vatten över huvudet, men det kändes riktigt bra och minst sagt roligt att kunna ha med sig båda grabbarna samtidigt! Vi har någonting att träna på ;) I varje fall så skrittade vi endast, för annars vette tusan hur det hade gått x) Det gick bar för Isabell, B-M, Amanda och Agnes med, även fast det kanske inte blev sådär himla kul för dom när jag och grabbarna virrade runt lite. Men jag måste tacka för visad hänsyn till oss! :D Jag fick hoppa av en gång för Aramis hade trampat över repet, men det gick ju bra det med. Jag tog inga bilder och jag vet inte om någon annan tog något kort heller, så ni får nöja er med någon gammal bild istället.




// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar