måndag 25 augusti 2014

Söndagens påhitt med kusarna

Hej å hå vad tiden går, gårdagen spenderades bland annat med de två fyrbenta vännerna. Goliath fick komma in och få hovfix, borstning och så hade jag tänkt mig lite massage. men det visade sig att tampen var GRYMT LÄSKIG så vi lade det åt sidan. Istället knatade vi ut i paddocken tillsammans med Emelie och Zingo och Alma och Ior. De hade tagit ut den stora gröna bollen som var liite intressant tyckte Goliath, lite puff och knuff men inte mer än så. Annars så hängde han på mina tafatta idéer. Det fanns väl egentligen ingen "plan" men det var trevligt att bara vara och umgås, vilket jag tror den store svarta inte tyckte var helt fel. Sedan blev det lite yoga och utsläpp till hagen.

Sedan var det lille ligistens tur. Han hade då en del att bjuda på! Vi intog paddocken tillsammans med Grålle och B-M. Aramis var på riktigt "haha din ruttna sill jag kan lura dig vart jag vill!!"-humör ...riktigt skoj var det! Han härjade runt och hade en hel del energi. Vi brassade runt lite och grejade med diverse som vi kände för. Hoppade lite, lekte lite grön boll, lite trick och bara hade det allmänt roligt. Två riktigt härliga vänner :)


// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar