fredag 1 augusti 2014

Åker bilen

Just nu sitter vi i bilen på väg mot hamnen, färjan avgår vid 23.30 inatt, så inte lär det bli mycket sömn här inte !

Innan vi åkte så tog jag mig en sväng in till lösdriften för att krama om två av de fina fyrfota. De verkar då knappast bekymrade över att matte sticker iväg i 10 dagar... haha, värre är det för matte ! Aramis blev grymt skeptisk åt min klänning när jag kom, men lille herrn övervann sin rädsla och kom ändå fram för att sedan konstatera att mattes kläder inte skulle äta upp honom. Goliath pressade hö och tog endast uppmärksamheten ifrån det för att slabba lite på mig, haha  slabbosse !

Varje gång är det lika drygt att lämna allt hemma...men de tvåfota damerna på Jan-Ols har lovat mig uppdatering !! :)

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar