onsdag 20 februari 2013

Stoort Hööks paket!

Idag hämtade Mikaela ut ett stort paket från Hööks. Den innehöll flera tecken i alla möjliga  storlekar och färger. Nelson hade sitt nya på sig så han fick bli plåtad med min superbra (NOT) mobilkamera!


På lektionen så red och körde de ut till himlabacken. Jag kom hem sent idag igen så jag började direkt med vattnet. Sedan blandade jag foder och fodrade hästarna som var kvar i lösdriften. De var inte många, bara Donald, Nelson, Goliath, Porthos, Aramis, Turbo och Bill. Å så alla grabbarna i lilla hagen förstås förutom Indigo. Sen tog jag ut Aramis på gården medan jag fodrade kaninerna...han stod och slickade marken där Grålle stått och ätit. Sen gick vi ner till stallet för att möta de andra. Han gick på upptäcksfärd till baksidan så Agnes gick å hämtade honom. Sen fick han bli lite borstad innan vi knatade upp igen för att fodra grabbarna som varit med på lektionen.

( Isabell uppdaterar inget för tillfället då hon håller på med körkortet)
// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar