lördag 13 september 2014

Veckans 3 dagar

Jag hade tänkt att skriva här inne ända sen i onsdags men har helt enkelt inte orkat. Men nu tar jag mig tid till att skriva lite.

I onsdags så hängde jag och  Aramis på med vagnen till mulldammarna. Aramis knatade på och energin ökade ytterligare när han förstod vart vi var på väg. I vanliga fall brukar vi springa runt lite på de mer plana ställena öppe på mullen, men denna gång så sprang även vi upp i backarna! Jisses vad det gick undan, Aramis taggade som tusan innan avfärd och när vi väl var i backen så höll jag på att studsa ur vagnen. Men himmel vad kul det var!!!! Överlycklig ponny och en kusk med ett himla flin.

På torsdagen skulle skulle vi dit igen men det blev ändrade planer. Så det blev en tur med gruppen till crossen istället. Motion blev det i varje fall! Han skötte sig då super även denna gång.

Och så igår,då skulle vår grupp till mullen för att springa lite i backarna. Aramis, Zingo, Goliath, Goliat, Nelson, Donald, Aragorn, Durin och Nitro. Alla överlevde och hästarna med, haha även fast de var bra pigga ! :)

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar