onsdag 14 maj 2014

Vad har hänt??

Ojoj, vilken dålig uppdatering de har varit här! Jag får försöka bli bättre på de här...
Jag kan tyvärr inte uppdatera er om vad som har hänt sen sista uppdateringen, för de mins jag inte :P Kanske inte har hänt så mycket, men kommer vi något så skriver vi väl det sen. :D  Haha men kan berätta att i måndags (12/5) då fyllde Amanda Jonsson år! Så här kommer ett jätte grattis i efterskott :)

Just nu har jag fullt upp med skolan. Denna vecka är mer eller mindre alla mina lärare borta, då tänker ni gud va skönt eller hur? Men nää, jag åker in te skolan på morgonen och åker hem vid 2-3. Kanske inte vad jag hade hoppats på, men jag lär ju blir klar med en massa saker nu innan studenten.
Så efter skolan hade jag tänkt åka till stallet istället för att plugga, jag orkar inte tänka på Matte, Kemi och Svenska nå mer... Lär ju ha någon sorts belöning, för allt mitt slitande ;D Haha, nej men nu lär jag jobba vidare, så jag kan åka till Prinsen sen :)

Grattis! ;)

//Isabell 

(vet inte var inlägget om Amandas födelse tog vägen som jag skrev i måndags, så skriver väl grattis idag då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar