söndag 25 maj 2014

Pröva på att köra Bentley

Idag har jag fått kört herr Bentley. Victoria fick oxå följa med så att vi inte var helt själva och jag vi kunde få hjälp om det skulle behövas. I vilket fall som helst så har jag aldrig hållit på något direkt med Bentley, mest lett han in och ut ur hagen ungefär. Sen har jag väl kikat lite när han har blivit tömkörd och körd utav Mikaela och hans ägare, men thats it. Så att sedan få köra honom var väl lite spännande. Men alltså min lilla oro hade ju varit helt i onödan, vilken liten stjärnponny han var! Riktigt rolig var han att sitta bakom, framåt, lyhörd och positiv. Vi träffade på rådjur och en skum plastpåse men det löste han utan större svårigheter. Vändningen på vägen finns det absolut inga anmärkningar på då han var lugn och vände runt. Lite bus blev det men inget brutalt. Han var verkligen riktigt rolig att köra! Det var sedan en lite trött Bentley som fick skritta hem till stallet. Duktig det var han då allt!


// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar