söndag 18 januari 2015

Svar på frågestunden!!!

Dessa frågor var det som kom...

Fråga 1: Jadu, i sommarhagen är det minst 20 cm, medan här vid stallet kanske är runt 10 cm. Dock så håller snön på att töa bort så det sjunker...

Fråga 2: Detta var svårt, jag tycker ju om det mesta i vilket fall....

köra/rida
ponny/häst
vatten/mjölk
baka/laga mat
hoppa/rida ut
sommar/vinter
höst/vår

Fråga 3: Öhm jadu, Mikaelas västerbottenpaj med en god köttbit och bearnaise tror jag nog. 

Fråga 4:  Just nu så finns det 27 st hästar här! Bästa ridtur minnet...jag vet faktiskt inte, det finns så många härliga minnen. Men ett av dom är när jag för första gången skulle få galoppera. Jag var livrädd men ändå förväntansfull. Jag fick rida på fina Sindad och vi skulle upp till himlabacken. Innan backen så travade vi för att sedan rulla in i galopp. Och jag kommer så väl ihåg att det kändes som att flyga och hur otroligt häftigt och befriande det var. Den känslan har jag kvar än och lär nog inte glömmas i första taget!

// Olivia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar