fredag 18 januari 2013

Fredag, snart helg!


Idag är det äntligen fredag igen och vår tur att ha ridlektion J Vi får se vad vi ska få göra idag! I helgen så ska vi verka storhästarna och B-ponnysarna och göra massa annat skoj. just ja, både jag och Isabell har familj som fyller år imorgon så vi ska väl fira dem också! 


 Jag ska träna lite på uppställning med Aramis också, eftersom vi ska på utställning nästa lördag. Förra gången vi var på utställning, och som även var våran första så var vi båda två lite på tårna. Men både jag och Aramis skötte oss jätte bra, jag var så glad och stolt över Aramis efteråt så att jag inte ens hörde våra poäng, utan dem fick jag fråga Johanna om sen x) Haha, denna gång så kommer både Aramis, Porthos och Dacke att vara i samma klass, så det ska bli riktigt roligt! :)


 Nisse och Blixten också fått en egen bild till höger som är länkad till deras sidor àà


// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar