onsdag 26 mars 2014

Snart blire det besök

Jag skrev ett inlägg igår kväll och försökte publicera det, men konstigt och väldigt irriterande nog så försvann hela inlägget, så surt! Jag har då inte samma glöd nu som då kan jag säga. I vilket fall som helst så kan jag väl starta med att berätta att Zingo är på bättringsvägen, han har börjat äta mer ordentligt och verkar piggare. Under helgen var han så dålig på att äta så vi fick åka med transport till Kopparberg city kl 20:00 en lördag kväll och beta honom på gräsmattan bakom tingshuset..snacka om att folk funderade när de hörde ett ponny gnägg!

Jag slänger med lite smått och gott i detta inlägg, så lite get blir det med. Eiras juver har fyllts på ännu mer och imorgon är hon beräknad att killa. Nu kommer ju knappast ploppa ut en killing just på torsdagen men inom en snar framtid! Vi har separerat Ymer från damerna så att det blir lugnt, men de kan fortfarande se varandra och prata med varandra :)

Och så får jag ju inte glömma, på lördag kommer Louise äntligen tillbaka till oss en sväng! :D

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar