onsdag 26 mars 2014

Skriva inte de roligaste jag vet....

Detta är verkligen inte min starka sida, men nu äntligen kommer inlägget som jag tänkte skriva i helgen :P

Jag hade tänkt skriva och lägga ut bilder från helgens träningspass! Men jag ser att Olivia skrev ett inlägg, så då tänker jag inte skriva något mera om det, men några bilder kommer jag att lägga ut ;) 
Vad ska jag nu skriva om? Jag kan berätta om min vecka hittills, I måndags var jag hos mormor och morfar, varje gång jag har sagt att jag skulle komma upp så har det uppstått något, t.ex. så förra tisdagen så hjälpte jag Olivia när Mikaela åkte iväg med Zingo.Vad gjorde jag igår då? jo,jag slutade set, så det var bara hem och vända sen åka tillbaka till stan. För att titta på min lilla syster som hade teater uppvisning. Dagens planer vet jag inte riktigt än, jag vet inte ens när jag slutar ;P Men jag ska försöka ta mig iväg till stallet idag, om inget nytt kommer upp! 

Nu har ni fått veta vad jag har gjort! Men har ni gjort något roligt då? 


Kan detta vara från lördagens körtur!?
Jag och Prins

Olivia och Aramis

Fotografen Amanda och Erling ;)

Duktiga Prins :) 


Kör tur nummer två! kan det ha vart i söndags!? 


I bakgrunden ser vi Emelie och Aramis Och Olivia som hjälper My med vagnen som Jehu ska dra.
Sen ser man Prins fina fläta som Alva gjorde...

En till bild :D


//Isabell 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar