torsdag 6 februari 2014

Ostrukturerat inlägg

Alltså ja, såhär ligger det . Det har varit ganska mycket denna veckan så jag har inte orkat skriva någonting. Jag har mest lullat runt och sen deckat i sängen, ungefär. Men för att gör en lång historia kort så har det varit segt på hästfronten för min del. Jag kom hem sent både måndag och tisdag och då hann jag helt enkelt inte med någon av grabbarna. Jag var på verkstaden med pappa och hjälpte honom tills senare på kvällen för att sedan övningsköra en stund, fast det varade inte länge förrän Mikaela ringde och sade att Grålle var dålig. Riktigt tråkigt och jobbigt när man inte hinner med det man vill. Grålle är det väl sisodär med för tillfället, förmodligen så får veterinären komma ut imorgon och kika lite på tänder och liknande, då han har problem med dem.
I vilket fall så blev det hästar igår vilket var riktigt härligt! Aramis fick bli körd av mig och Goliath blev riden av en elev. Skönt att få ut och pulsa i snön med de fyrbenta kompisarna! :D Nästa vecka på tisdag kommer även kiropraktorn hit och då ska både Aramis och Goliath få sig en genomgång :) Det blev en väldigt blandat och ostrukturerat inlägg men så kan det va när huvudet är i en röra...

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar