torsdag 20 februari 2014

Ointressant

Bara EN dag kvar, sen sportlov. Sedan väntar 10 veckor lång praktik och sen är det bara några veckor kvar i skolan innan studenten, fy vad snabbt tiden går! Det är svårt att ta in att man ska ut i arbetslivet och lämna skolan bakom sig, helt sjukt. Det är helt klart blandade känslor, skräckblandad förtjusning som man säger. Man ska lämna något som man alltid har gjort för att kliva ut i det okända, väldigt läskigt, men ändå så skönt att få göra någonting nytt. Idag har jag varit och åkt pulka i Fjällberget med klassen, eller ja, det var bara jag som åkte pulka, de andra åkte skidor x) Det var i varje fall roligt att härja runt i snön! Jag överlevde i varje fall dagen och fick skjuts hem direkt till Jan-Ols.

Goliath fick med på lektionen idag med, han har gått med hela veckan vilket är bra för grabben. Aramis fick vila idag då jag var död efter allt pulkaåkande plus 4 hovar. Men han kommer helt klart få grejsa i helgen, då han och Dacke ska åka på lite jobb som slädhästar! Och sen har vi ju ett sportlov också..fast det lär väl bli en hel del med arbete som ska göras då kan jag tro! :) Bland annat lite getfix, fast hästar, det ska det allt bli!

Agnes och Mikaela har även varit iväg på något mycket roligt idag, nämligen kikat på en häst...mer om det i ett eget inlägg ;)

// Olivia

1 kommentar: