fredag 12 april 2013

Trööök väder

Igår blev det en till uteritt med men bara med andra gruppen. Första gruppen fick ha NH teori och Mikaela visade övningarna på Aragorn. Som avslutning på den lektionen fick alla barnen sitta på Aragorn en och en och gå lite grann, jag kan väl säga att alla var helt lyriska och hade ett stort leende på läpparna efter det! :D Andra gruppen blev klara med mocknigen snabbt så vi kom ut ganska tidigt till himlabacken. Jag promenerade medan de andra red. Det gick suveränt och alla skötte sig. Det var jätte skönt att kunna ha fäste under sina fötter och få springa lite, även fast jag helt klart hade velat ha ett par bättre skor på mig!  :) Igår så blev även Agnes och Amandas gymkhana tävling full med deltagare, så nu är det bara att hålla ut till den första maj! Om du som anmält dig får förhinder eller liknande så kan du höra av dig till Agnes eller Amanda eller kommentera här på bloggen så att vi eventuellt kan ta in en annan i din plats som vill vara med! :)

Idag är det fredag och helg, såklart är det astråkigt väder idag och vad jag har sett så ser det ut att bli värre imorgon :S Men på söndag skulle det bli fint! Jag tyket mig höra något om att vi oxå skulle rida ut idag, men vi får väl se :)

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar