måndag 1 december 2014

Hemma

 Jag åkte ner till SIHS över dagen igår för att sedan åka hem med Mikaela, Tobbe och hästarna.  Vi kom hem till halv fyra nu på morgonen. ..så jag är helt slut!  Men det var verkligen värt det. Det var super kul att titta på mässan,  de olika hästarna och showen såklart!  Men det roligaste var ändå att få se Mikaela,  Tobbe, Indigo och Aragorn göra sina uppvisningar. Det var en hel del med folk som kom och kikade på dem i mässpaddocken och en liten tjej sa" Det här är nog det häftigaste jag sett! !" Och Jag håller helt klart med henne! 

Här Är ett av de fräsigaste numren, Hästar och crossar...

Det fanns även en häst som jag är helt
faschinerad av, kigermustangen. De är så otroligt fina ! Denna damen heter Piece of Cake "Kakan". Jag fick även chansen att hälsa på henne då hon stod i boxarna för allmänheten att se. Så himla vacker !!

Annars så har det varit super kul och jag hann till och med med att träffa faster! Så
gick jag såklart på mässan...en lång men rolig 
dag! Mer bilder kommer...

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar