fredag 12 december 2014

Fredagen 12-12-2014

Fredag!!! Yees!! Så skönt och gud vad jag har längtat efter helg. Jag har inga speciella planer för den här helgen mer än det vanliga. Lite hovar ska verkas i varje fall och så ska jag försöka ta mig ut till torpet och kanske mojsa lite där med. Från det ena till det andra, idag är det ju fredag (nähä!!?) så då hade vi ju vår lektion. Vi spann vidare på frihetsdressyren och det är så roligt att vara där inne tillsammans med alla hästar och människor. Så på julshowen så kommer vi att visa lite vad vi har hållit på med och framförallt att man ska ha roligt med sin kompis! På dagens lektion så fick Aramis vara med mig. Han var faktiskt "med" idag och hängde på. Det kändes bra och Aramis fick även lite tokryck, härligt!! Såklart så finns det alltid saker att lära och finlira på, men det är ju det som gör det spännande! Nu skall här fortsättas med fredagsmys i soffan tillsammans med Tobbe, Mikaela, Amanda, Agnes och Victoria framför filmen zombieland, trevlig helg!

// Olivia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar