lördag 21 september 2013

I'm back!! :)

Det var så länge sen jag var här och de var även jätte längesen jag skrev något här, så tänkte göra det.

Jag börjar berätta om gårdagen.
Jag åkte hit så fort jag kunnde. Jag var bara hem och  packade om väskan. När jag kom hade de redan börjat med lilla hagen, så efter de så mockade vi såklart stora hagen också. Vi ... alla hästarna i stora hagen. När allt de var klart, så hade vi löshoppning. Vi hade två grupper ena gruppen var det Agnes, Lena och jag och vi hade hästarna Totte, Donald och Goliath. Och i den andra var det Alma och Emelie som hade hästarna Ior och Durin.
Sen var den mer eller mindre bara fodringen kvar. 

Idag så vaknade jag och Agnes när hennes telefon ringde och väckte oss :) och då gick vi ut och gjorde ordning grälles mat, sen tog vi upp både getterna och grålle på gården. Fyllde på vatten sen var de frulle! 
Sen mockade vi när det hade komit några fodervädar.
Vi gjorde även rent borstarna våra borstar idag, så  nu är de rena och fina :)
Fodring och de vanliga skaerna som ska göras på kvällen är klara och just nu sitter vi och kolla på tv. 











Så klart måste det var några bilder på mig och Nelson!


// Isabell 

2 kommentarer:

  1. Det var på tiden Isabell !!!!!! :) Själv sitter mam här å ugglar och väntar till fredag när man äntligen kan få komma hem igen...resa är nog inget för mig ! ;) hur mår alla grabbarna å damerna ? Hoppas att ni sparar arbete till mig när jag kommer hem igen, för nog har jag myror i benen allt ! // Olivia

    SvaraRadera
  2. Vist var de, alla mår bra här och de kommer garantderat finnas jobb kavr åt dig när du kommer hem ;)
    Hur har du de där borta? :)

    //Isabell

    SvaraRadera