söndag 15 september 2013

Bloggen på hyllan

Hej hopp...vad tiden går! Jao..bloggen ligger på stanby för tillfället då det finns en hel del annat att pyssla med...plus att jag åker till Kreta på tisdag. Så uppdatering kommer alltså inte bli bättre precis. 

I varje fall så har vi släppt in ena halvan utav stora flocken in till de andra igen. lite spring och skrik blev det allt men det är ju förståeligt med tanke på att de varit separerade en tid nu. Nu börjar det i varje fall närma sig sluttampen på saneringen..men eftersom all tid har försvunnit åt saneringen så ligger vi efter med verkningar. Det är hög tid för alla att verkas med tanke på att de annars brukar bli verkade med 2 veckors mellanrum. Så nu får stackars Mikaela verka alla själv medan jag är borta, såvida hon inte hinner fixa sig en till lärling. Vilket inte är helt omöjligt då det är en del fodervärdar som är intresserade av hovvården ;) Men jag får ta igen det när Mikaela åker på utbildning. 
En utav de som jag kommer sakna oerhört...

Det kommer att bli grymt konstigt att åka till ett helt annat land..och att flyga :O Har fjärilar och hjärnspöken just nu. Men får väl hopas på det bästa...men jag kommer helt klart sakna allt och alla här hemma i på regniga å kalla Jan-Ols! :D


// Olivia





Två mycket härliga individer --->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar