tisdag 21 juli 2015

Snart semester

Imorgon mina vänner så är det sista dagen på jobbet innan jag har SEMESTER. Det ska bli så himla skönt och roligt att härja på med diverse saker under 3 veckors tid.

Semestern börjar med 7-dagars ridläger som även jag kommer att delta på. Jag kommer att vara helt död efter de här dagarna med tanke på hur får timmar jag har på hästryggen...välkommen träningsvärken! jag är redan nu nervös (ja, av vilken anledning egentligen?) ja, jag i ett nötskal. Men det ska bli spännande, det är ju trots allt ett riktigt träningsläger ridmässigt för min del! Jag ska försöka vara duktig och uppdatera det vi gör med hjälp av mobilinlägg, jag har en känsla av att det kommer vara fullt upp precis som vanligt.
Foto Louise Johansson  www.myharmony.blogg.se

Efter ridlägret så är det dags för den årliga Gotlandsresan. Till Gotland och medeltiden där vi bara kan leva i en annan tid under 10 dagar. Det om nåt är avkopplande! Massa böcker, roligt folk, härlig omgivning och bara ha det allmänt bra. Inte helt fel!

Sista veckan så blir det fokus på diverse samt renoveringen av huset. Ja, det finns en hel del att göra där. men det går framåt!

Så ser min semester ut, vi får se hur allt ter sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar