tisdag 3 maj 2016

Fotograf här hemma

Det är kortvecka denna vecka, bara tre jobbdagar då jag tog ledigt fredagen, riktigt skönt! Veckan började med att jag och hästarna blev fotograferade av duktiga Therese Hubner. Det gick bra, men det var en hel del med kryp samt ponnyer som ville äta gräs och en matte som kände sig lite obekväm. Nästa gång får det bli rörelse så jag slipper tänka så mycket utan bara göra. Men det blir spännande att se bilderna sen! Hon tog även en mer bilder på Mikaela och hästarna, de blev också superfina de jag fick se. Så jag antar att det kan bli en hel del fler tavlor här hemma...!


Till helgen kommer vi få besök av en eventuell sommarjobbar samt hennes föräldrar och vänner. Det blir lite uteritt och rundvisning osv för dem vilket blir roligt! Hoppas det fina vädret håller i sig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar