söndag 17 januari 2016

Helgens ohästiga äventyr

Denna helgen har jag varit i Göteborg för att sitta barnvakt åt min småkusiner. Min morbror gifte sig nämligen och när de skulle parta loss på kvällen där så var jag, Amanda och kidsen hemma och hade myskväll med tacos och film. Kontrasterna var ganska stora gentemot hemma. Ett radhus med tre våningar och en inrutad trädgård. Det "jobbet" jag fixade med var att poppa en hel hög med popcorn inför bröllopsfesten på lördagen, annars så tror jag inte att jag gjorde något vettigt på hela helgen.

Men det var roligt att träffa alla igen samt dessa nya människor även fast man blev bra trött i huvudet av allt liv och stress. Det är skönt att vara hemma igen, nu får det räcka med bortåkande för ett tag....Borta bra men hemma bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar