torsdag 22 oktober 2015

Vad händer här då?


Foto Linn Karlefeldt

Hela den här veckan har det varit fullt upp alltså! Utöver det vanliga jobbet så har jag tagit hand om totalt 5 ridlektioner. 2 st på måndagen, 2 st på tisdagen och 1 idag. Så jag är lite trött i huvudet. Men imorgon är det fredag och helg, så skönt! Aramis tänkte jag skulle få följa med till Ludvika och agera ponnyrdiningshäst, han har varit exemplarisk både på ponnyridningen och körningen inne i Ludvika tidigare så jag vet att han fixar det galant. Dessutom är det bra roligt att ha med sin bästa vän när man ska ut och göra stan ;) haha!

Denna veckan så har jag även hunnit med att fylla år, nämligen 20 bast! Så igår blev det lite firande hemma hos mormor och morfar och en hög av släkten vilket var uppskattat. Inte nog med det så fyller bästa pappa år idag, GRATTIS TILL DIG!!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar