lördag 18 april 2015

Hos Louise!

Igår var det dags att åka ner till Louise. Resan hit gick bra och jag kom fram utan att åka fel,  hehe.  Tacka vetja GPS!

Det första vi gjorde igår var att kika på kaninerna.  Sist jag träffade dem var när Kolan var superliten!  Han var betydligt större nu ska jag säga.  Lille herrn fick stå ut med att jag klippte klorna på honom medan Louise höll i. Han var så duktig så den lilla fluff bollen.

Sedan blev det att beställa lite käk som vi åkte och hämtade och glodde lite på TV. Efter en hel del snack och umgåtts med herr Kolan som hoppade runt  på buren,  på golvet samt över oss så var det dags att sova.

På schemat idag står det Stallet med en massa spännande. Det var alldeles för länge sedan jag träffade tjejorna Tiki,  Luvan och deras kompis Malaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar