söndag 8 mars 2015

Helgen v. 10

Helgen blev fullspäckad med en massa annat grejs, vilket gjorde så att bloggen får vänta med sin "renovering". jag tänkte leja in Mikaela till att hjälpa mig att fixa då hon har mycket bättre känsla för det än vad jag har! Sååå jag har i varje fall skickat iväg lite bilder till henne så att hon kan fixa på en header sen så får vi se vad som händer.

Under helgen har jag verkat Goliath, tömkört Aramis, haft ut en kompis som fick rida lite på Goliath, mockat, haft eldträning med hästar, grämat mig över denna förbannade isen, städat sadelkammaren och klubbrum samt kelat med getter och andra fyrbenta. Lilla Goliat har blivit riden idag och har även blivit promenerad tillsammans med hans skötare. Jaop, ungefär så är det. Jag vill ha VÅR!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar