tisdag 14 maj 2013

Fantasi nudå

Jaha, försöka hitta lite fantasi nudå i mitt tråkiga huvud. Tycker jag jämt skyller på att det är så mycket som det fixas med just nu..men det är ju lika sant som det är sagt! ;) Skolveckan kommer vara minst sagt annorlunda då det är lektioner inställda, prov, föreläsning och slutar bra mycket tidigare, vilket jag ju inte klagar på! Däremot så blir det så ''hackigt'' när man inte riktigt vet när man slutar osv. Aramis och jag var med på lektionen idag och löshoppade lite. Han var så duktig så och passade på att käka gräs på sidan utav paddocken tillsammans med Porthos och Killen. Han har börjat lossa hår på bogen nu och ser lite små skabbig ut. Hans vita hår ramlar sakta men säkert av och snart kommer sommarpälsen att ta över! Nja om ett tag kanske. Han har lite likt mammutpäls längre bak på magen som inte riktigt vill släppa ännu. Goliath däremot har sin sommarpäls och blänker som värsta metallbiten, läckert! Jao om han inte har fixat till sig lite extra med spån förstås, då blir han ett dammoln istället ;)

Nä nu ska jag börja borsta Blixten då han är så tuffsig på ryggen, vi får väl se vad han tycker om det. hela sängen kommer säkert bli nerhårad, haha :)
// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar