tisdag 29 december 2015

Tjoho snö!

Jag har tänkt att göra inlägg ett antal gånger denna veckan, men routern på övervåningen har så dålig signalstyrka så att man mer eller mindre måste sitta bredvid den. Så nu har jag tagit mig i kragen och pallrat mig upp i den superkalla datarummet med datorn så att jag kan få något skrivet!

Det har kommit snö! Till och med så mycket att det går att köra pulka med hästarna. Själv så har jag inte hunnit premierat ännu men det bli så snart jag är ledig. Lektionerna denna veckan hålls på förmiddagarna och eftersom jag jobbar så missar jag det hela. Känns lite trist när det är så fint väder ute, men jobbet är grymt det med så man dör ju knappast av det! :D

Det blev lite bilder på hästarna i söndags i varje fall som jag tänkte skulle läggas upp...vi får se om det fungerar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar