söndag 20 december 2015

Snart är det julafton

Nu blåser det riktigt ordentligt igen och det är superkladdigt ute. Vilken julstämning vi har! Jaja, vi överlever väl ändå skulle jag tro. Stallet har bilvit städat och jag tror nog till och med kidsen pyntade lite. det återstår att se imorgon! För att göra något roligt så drog vi ut på en kör och ridtur nu på eftermiddagen. Det blev en hel del trav så jag kommer ha träningsvärk imorgon kan jag säga. Haha, men roligt var det allt! Överpigga hästar dock, Nitro och Goliath låg på som bara den. Men det gick ju bra det med.

Nu är det ju jullov för eleverna och denna vecka har ridskolan det med. Så förhoppningsvis så ska jag hinna med att verka lite hovar och greja med kusarna. Snart är det ju självaste julafton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar