torsdag 4 juni 2015

Snart avstigning

Just nu sitter jag på tåget på väg hem från Stockholm. Jag är fullproppad i ny och nyttig information men fruktansvärt trött i huvudet!  Det är lite ovant att "plugga " men det var intressant även fast ögonen höll på att gå i kors någon gång ibland.  Medan jag väntade på tåget så knatade jag runt i Solna köpcenter.  Jag fastnade bland annat i akademi bokhandeln (jag och böcker. .. ) där två nya böcker fick följa med hem. Dock så tog ju inte det särskilt lång tid så jag tvingade mig in i nån affär mer. Men det var minst sagt segt!  Det slutade med att jag satte mig på en bänk och läste i en utav böckerna. Tillslut så hade äntligen klockan släpat sig fram mot en godtagbar tid att knata till tåget. Och nu sitter man här och inväntar station Ludvika för avstigning. Skönt att snart vara hemma till skogen. Det där med storstan är inte min grej alltså. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar