onsdag 14 augusti 2013

Back on track!!!!!

Nu är man äntligen tillbaka till vanligheterna! Fixat med morgonsysslorna, nu är det bara frukost åt mig och hundarna som väntas ;) Medan jag fyllde vatten så passade ja på att mysa lite med grabbarna, Dacke och Aramis blev kliade på halsarna och det var två nöjda ponnyer som mer än gärna ville klia tillbaks...haha men jag var inte riktigt med på just den iden.

Det är riktigt tråkigt att det är så blött i marken, det blir så himla lerigt utanför lösdriftarna och nere vid gödselstacken. Jag trodde jag skulle sjunka till Kina när vi mockade och skulle ha upp kärran på stacken...det blev te å vara barfota så att man fick upp fötterna i den bruna jätte äckliga sörjan! :( Fy tusan! Vi måste dit med någon platta av något slag så att man slipper sjunka med hela skiten (bokstavligt talat) Men men det kommer :)

Snart så kommer det komma en hel hög med fodervärdar så det är väl dags att fixa det sista innan dess...
Tombo Porthos 


// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar