söndag 13 mars 2016

Mulet igen. ..

Godförmiddag!  Idag är det söndag igen av någon underlig anledning. Det enda solen lyser med är sin frånvaro.
Jag hade gärna haft samma väder som i fredags,  blå himmel och strålande solsken!  För tillfället hänger jag ute i hagen med grabbarna medan jag fyller vatten. Sedan så vankas det minsann frukost.

Planering för idag ligger sim så att Maria ska hjälpa mig med Goliath då vi ska fortsätta med inkörning.
Har jag nämnt att vi har en hel del inkörnings projekt?  Maria håller på att köra in sin welshponny Mackan,  Victoria håller på med Knut,  Sara är på gång med Puzzel samt Mikaelas stora grabbar! Och så Goliath förstås!  Så det är superkul att vi är så pass många och att vi kan hjälpas åt och lära av varandra.

Så inom en snar framtid har vi förhoppningsvis en hel hög med grymma körhästar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar