lördag 16 maj 2015

Plask plask

Ridturen i torsdags tillsammans med Frida och Aragorn gick jättebra och det var superroligt. Lerstigen var ingen hit tyckte damen och ville helst gå i skogen, men tillslut hängde hon på. "Lilla" damen var duktig och väldigt framåt men hon och Jennie skötte det galant. De red till och med själva utan att Mikaela höll i repet, fräsigt!

Jag har inte ridit ut på jag vet inte hur länge, men nu var det dags. Dessutom premiärbadade jag med att plaska i vatten med herrn. Jag har varit på marken och badat/plaskat, men denna gång så fick även jag vara med från ryggen. Det var superroligt och jag skrattade och flinade som ett stort fån. Hehe.Det var härligt väder och trevligt sällskap så i det stora hela var det grymt nice. Det tråkiga som var är att de har plöjt ner skogen så att en del av den mysiga stigen har förvandlats till ett kalhygge, inte riktigt lika kul precis,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar