lördag 14 februari 2015

Lördag

Denna helgen är jag ensam uppe i huset då resterande tvåbenta är i Stockholm. Väldigt rogivande måste jag säga! Det är lungt och ja, helt enkelt härligt att bara vara här med alla fyrbenta godingar.


Idag har jag mockat skit, verkat och grejsat med fina Goliath, varit en sväng hos mamma och burit ut en soffa, haft en liten Knut med ont i magen,...lite grejor har det hänt. Fast idag har det även varit en hel hög med fodervärdar här som har varit dukitga och hjälpt mig! Knuts kolik släppte snabbt i varje fall vilket var skönt. Han hade en riktigt damryck när han fick komma ut sen, hehe han for som en studsboll den lille knasen!

Aramis fick vila idag, han var verkligen super trött den lilla kusen. Han gick och käklade lite, sov lite..ja han bara var idag helt enkelt. Sådana dagar behövs de med! Lilla golioatv då+ jo hans skötare kom idag så han fick köra ut på en pulkatur med henne. han hade tydligen varit super pigg och brassat på, haha galna lillhästen! :D

(bilder av Mikaela Janolsgården)
Nu på kvällskvistren så gick jag ut och delade äpple med Aramis, Goliat, Goliath och Porthos...och så fick även Ringo en liten bit då han så gärna ville smaka. De är så härliga alla fina fluffiga vännerna...

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar