tisdag 10 juni 2014

Bloggpaus

Just nu är det slutspurten i skolan, snart ridläger och en massa som ska fixas. Det är måttligt stressigt med allt då det är så många måsten för tillfället. Man blir trött och har inte samma ork. Förhoppningsvis planar det ut sig men som sagt just nu är det ett ex antal ton som vilar på ens axlar och som måste komma undan inom en begränsad tidram. Egentligen så vill man bara gräva ner sig och tyna bort sådana här tillfällen, men det hjälper ju inte ett dugg, det blir snarare mycket värre. Så man får helt enkelt fortsätta hålla tjuren vid hornen och inte släppa taget fören det är lägligt tillfälle.



Så kära bloggläsare, jag tror att jag talar både för mig och Isabell nu när jag skriver att det får lov att bli en bloggpaus tills saker och ting ligger lite mer i fas. Fokusen får helt enkelt ligga på de saker som är mest angelägna av att bli uppmärksammade! 


// Olivia

1 kommentar:

  1. NEEEJ :,( Kollar eran blogg vsrge gång jag ska såva... Men förstår att ni behöver paus! KRAM! (Okänd person :D) Fasst ni har sätt mig förut så HELT okänd är jag inte :D

    SvaraRadera