tisdag 11 juni 2013

Hej å hå

Hallojsan! Nu var det ett tag sedan det blev något skrivet här igen, det lär nog tyvärr bli så de kommande veckorna då både jag och Isabell sommarjobbar. Men jag ska försöka få in något här och där! Jag har inte varit inne på datorn på några dagar, både skönt men ändå inte. Första ridlägret börjar nu i helgen så då blir det fullt ös mer än vanligt å så kommer sommarjobbaren Louise nu på torsdag med hennes ponny Tiki, så det ska bli kul! De senaste dagarna har det varit väldigt fint väder, eller ja hyfsat ;) i söndags så fick alla ponnyer (å hästar) komma ut i sommarhagen, å gissa vad GLADA de blev! full fart ut och ner med huvudena i backen för att bokstavligt talat pressa in gräs....så nu vid kvällsfodringen blir det rop såsom ''NU ÄR DET MAT, ARAGORN, KOM NU GRABBARNA!!!!! *VISSLING* '' Ja tur att man inte har grannar ! xD Men de kommer, till slut. Fast idag gick jag ut och hämtade dem, jag ropade lite och började springa. de sprang efter, men efter en liten liten stund fick jag minsann ta mig åt sidan då grabbarna kom i en hiskelig fart, jag sprang efter istället, haha xP Hästar från alla håll och kanter kom det, det spelar ingen roll hur många gånger jag har sett dem springa i flocken men det är lika häftigt och mäktig känsla att vara mitt ibland dem varenda gång! och fler lär det bli :D

// Olivia

1 kommentar:

  1. HAHA, kan höra dig ropa "'NU ÄR DET MAT, ARAGORN, KOM NU GRABBARNA!!!!! *VISSLING* " xD

    SvaraRadera