torsdag 8 mars 2012

Saknade



5 kommentarer:

  1. :'( Saknar dom jätte mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Det är så hemskt jag kan inte fatta det! Det är ofattbart! Jag kommer att sakna dom av hela mitt hjärta!!! :(

    //Mandisen

    SvaraRadera
  3. Måste vara tungt och jobbigt att förlora två vänner på kort tid,lider med er,tänker på er.

    SvaraRadera
  4. Emilia Mässing9 mars 2012 kl. 14:59

    SAKNAR, ÄLSKAR ER JÄTTE MYCKET !!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ TAR♥AN ! SI♥DAD ! !!! LOOOVE !! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ! Vi ses på andra sidan.....♥...... // Emilia Mässing! ♥

    SvaraRadera
  5. Jag fattar inte vad det är som händer igentligen! Båda två på två veckor det är ofattbart! Saknar er så fruktansvärt älskade vänner♥ Hoppas ni får det bra det bra däruppe. Älskar er av hela mitt hjärta♥
    R.I.P älskade vänner♥
    Ni finns här---->♥ Ni kommer aldrig försvinna!
    Älskar er och kommer alltid att göra vad som än händer♥
    //Agnes

    SvaraRadera